Satelliitti
Näytä kartalla
  • Päivä 6

Chiang mai

24. lokakuuta 2022, Thaimaa ⋅ ⛅ 25 °C

מגיעים לצ'יאנג מאי ב6 בבוקר כמו בני זונות, מזכיר את הצבא קצת אבל מנסים להתכחש לתחושה מגיעים למקום האירוח ופוגשים את המארחת הנחמדה שכבר שכחתי איך קוראים לה כי אני רושם את זה חודש וחצי אחרי שהייתי שם, מסתובבים קצת נהנים מהעובדה שאנחנו כבר לא בנגקוק, בדיוק בערב ראשון היה השוק השבועי הכי ענק באסיה ואין ספק שזה נראה אמין, יום אחרי זה פעם ראשונה בחיים שלי רואה ונוגע בפילים ואין ספק שזה בין התחושות ההזויות שחוויתי בחיי, הכנו להם אוכל האכלנו אותם ואז גם התקלחנו איתם ממליץ בחום חוץ מהקטע שהתענוג עלה 210 שקל. פעם ראשונה ואחרונה שהתחת הקמצן שלי הולך לראות פילים. יום אחר כך דופקים את הראש באזור הברים של צ'יאנג מאי ואיזה שוויצרי התחיל לצחוק עליי שאני נוכל הטינדר ולא כל כך רואה תדמיון, לאחר מכן חבריי היקרים חזרו לחדרם ואני המשכתי להתקרחן עם חבורה של ספרדים שבקושי מדברים אנגלית אבל כל עוד היה ווייב זרמנו כולנו, המשכנו לסבב מועדונים חריף עם כמה צרפתיות שוות ובסוף הערב כבר הייתי רחוק רצח מהחדר אז אחד הספרדים ששתה כל הלילה הציע לי שיקפיץ אותי לחדר ואני השיכור החכם בלי הקסדה כמובן הסכמתי. יומיים אחר כך משכנו זמן סתם ולאחר מכן עברנו לפאי

מי שקורא את זה כן אני חופר אחושרמוטה אבל אני עושה את היומן הזה כדי שביום שאקבל אלצהיימר החוויות לא יעלמו מן העולם.