• Day 10

Pai

October 28, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 20 °C

איי איי איי פאי אהבתי חיי מזכירה לי קריית שמונה רק שכל התושבים לוקחים MD כל לילה אז בפועל מרגיש יותר כמו צפת, הרים יפים מסביב, חיי לילה בשפע, אוכל רחוב מגוון, אוכלוסיית פאי - 49% ישראלים 49% בריטים ואחוז אחד לצ'ארלי והאחרון לפרננדו.
    איך שהגענו לפאי ישר כהרגלנו בתור ותיקי מחלקת השמונה המיתולוגית רצנו להתחבר קצת לטבע והלכנו לראות את הקניון (הגיאולוגי) של פאי ושם ברוך ה למדנו שיש דברים שעדיף לראות מרחוק - בחזור כולנו היינו מלאים בבוץ חול ושריטות בגלל המסלולים התלולים של הקניון.
    באותו הלילה יצאנו להשתכר בבר ברחוב הברים הראשי ונשבע שלא יודע איך אבל סיימתי את הערב שאני מכיר את כל פאי באמת קשה להסביר באיזה רמה זה היה קיצוני, אפילו ראיתי את איך קוראים לו מהטיקטוק וסיפרתי לו את סיפור הגניבה הטראגי של הרכב שלי, בן רוואלי מלסטר האח היקר הציע לי ב5 לפנות בוקר לבוא להוסטל של כולם ב10 בבוקר ולצאת לטיפסי טיובינג , כמובן שהסכמתי ושמתי שעון מעורר ל9 וחצי.
    קמתי בבוקר הלכתי 40 דקות בעלייה בשביל להגיע להוסטל ויצאנו כולם ביחד לשיט אבובים בזמן שאנחנו מורידים בירות כל הזמן, בין החוויות היותר מטורפות שחוויתי במיוחד כשהייתי לבד והייתי "חייב" ליצור אינטרקציות בעצמי, במסיבה עצמה פגשתי זוג ישראלים אחד הגבריים וביחד תוך שנייה הזרמנו את כל המסיבה לתחרות לימבו, פגשתי את לוקה הגרמני שהסבים שלו היו בצבא הגרמני אבל הכל טוב אני סולח לא נוטר טינה חס וחלילה.
    לצערי ממאורעות הטיפסי טיובינג אין לי שום תיעוד כי בחרתי להיות אחראי ולהשאיר את החפצים שלי אצל משה שם טוב מקליפורניה כדי שלא יתרטבו לי.

פגשנו חבורת ישראלים קצת לפני תחילת גיל העמידה והאמת שהיה אחד הכיפים איתם חוץ מהעובדה שתפסנו אחד מהם בוגד באשתו, היה תענוג לנהל שיחות עם בצלאל הימני הקיצוני שהיה מאוד דעתני נגד ערבים ואיסלאם אבל כמובן בכיף שהלך למונדיאל בקטאר והכל טוב זה לא כאילו הכסף שנכנס לקטאר עובר ישירות לחמאס אבל זה כדורגל ואנחנו ישראלים אז אפשר להיות צבוע ולהעלים עין.

חוץ מזה היה הרבה נופים יפים.