• Day 20

Phuket

November 7, 2022 in Thailand ⋅ ☁️ 28 °C

נוחתים בפוקט, אני מכווין את הנהג מונית לאן לנסוע כי הוא לא מכיר את הדרך, עדיין בתסביכים על ה1000 שקל המזדיינים, רק רוצה להגיע לחדר להתלקח לישון ולקום לחוף שמשי, כמובן שקמתי לגשם וברקים וחוף חיוור כמו הלחי העסיסית של מנהלת בית ספר עידנים מודיעין עמליה ליידרמן.
    הלכנו לראות קופים והתחושה הייתה שאנחנו בגן חיות ואנחנו החיות אני לא יכול לספור את כמות הפעמים שהרגשתי מאויים ושברחתי על חיי כי קופים ניסו להרביץ לי.
    עשינו אומגות עלה לי 240 שקל וואלק חרא של דבר לא שווה דקה אבל היה בופה וכיסיתי את ההוצאות כמה שאפשר, אחרי זה הלכנו לפארק מים קטלני 80 שקל היה שווה רצח אני חתיכת פחדן אבל עשיתי הכל איזהו גיבור כובש את יצרו זה נכתב עליי.
    אני לוחץ על חבריי להמשיך הלאה לאיים הנורמלים ולא להתעכב איפה שכל הזונות והלבקנים בני ה50 מזדווגים בפטונג ביץ', ויאמר לזכותי הצלחתי יאללה קופיפי כדאי לך להיות שווה למה אני מתחיל להתחרט פה על יותר מדי דברים.
    אה היינו גם לגמרי במקרה באמצע מצעד הלקאה עצמית של בוגרי מנזר השתקנים בלטרון רק בגרסא התאילנדית והם עשו את זה כי הם צמחונים או משהו בסגנון לא הכי הייתי על הדברים הייתי עסוק בלראות את כל הדם הביא לי ווייב משחקי הכס קצת התרגשתי.