• Day 24

Koh phi phi

November 11, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 26 °C

האי הראשון שלנו היה אי מאוד טוב אין ספק, כל הדיבור והאובר תיירות בהחלט מוצדק בהתחשב בנופים ובטבע המטורף שיש פה החופים הכי יפים והמים הכי שקטים ויפים שראיתי בחיים שלי, האי עצמו היה מפוצץ הודים וערבים ומה שביניהם שלא אשקר אני שמאלני והכל אבל עד שהגעתי לפה חשבתי שאני לא גזען וסליחה אבל הודים הם מסריחים ורועשים וכמו שאתם יודעים צרות באות בצרורות ופעם אחרונה שבדקתי אוכלוסיית הודו קצת גבוהה מדי אז אני עדיין מחכה לאיזה היטלר פקיסטני לתת קצת הישגים.
    חוץ מזה רכבתי על שור זועם כמו הכוסיות באינסטגרם אבל הביצה הימנית שלי התפוצצה וזחלתי חזרה לחדר עם ביצה סגולה ועצובה וכמו שאני אוהב אכלתי דובוני גומי במיטה וראיתי The crown,
    עשינו יום אחרי טיול שנורקלים מסביב לכל האיים יצא 100 שקל וכל שקל במקום נודר שווה רצח בין הימים היותר זכורים של כולנו במהלך הטיול רק היו יותר מדי אנשים עם עודף משקל בסירה הייתה תחושה ניכרת שזה משפיע על קצב ההתקדמות שלנו.
    קצת עשיתי gatekeep ואז gaslight על לראות נופים באי לבד למה הגעתי למצב שאני לא יכול לראות או לשמוע את חברים שלי הייתי חייב להתנתק ועל חשבונם כי כבר נשבר הזין.
    אחרי זה שטנו לקראבי לנסות את מזלינו וספויילר היה שם דרום תל אביב על סטרואידים.