• Day 52

Ha giang

December 9, 2022 in Vietnam ⋅ ☁️ 13 °C

היידה הגיע הזמן לטיול האופנועים הכי מוכר בכל האינסטגרם של האירופאים הפריבילגים שמטיילים בדרום מזרח אסיה, וואלק הגעתי לפה ויני וידי ויצ'י, הגענו בעוד אוטובוס לילה מסריח ויאטנאם את רוצחת אותי זהו ישר התקלחנו ועפנו לישון, יום אחד ככה לנשום לנוח מעלילות סהפה ומאמא שושו.
    רצינו לעשות את הלופ עם אנשים וקבוצה גדולה, ולא הלך בכלל אבל אמרנו ניקח את העניינים לידיים שלנו ניצא לבד וכבר נראה על מי נתעלק, אני לוקה והנהג הפרטי שלי קווין יוצאים לדרך ובאמת שרואים את הנופים הכי יפים שראיתי בחיים שלי צילמתי ב3 ימים 1700 תמונות כמו חולה נפש, מגיעים להוסטל הראשון לישון והבחנתי בעיני בטרף הכי קל שיש חבורה של 6 אירופאים בערך בגיל שלי ופשוט התנפלתי עליהם כמו חולה נפש אנרכיסט וואלק עבד לי הרמתי להם תתחת פיצחתי אותם כמו אגוז הרמנו קצת מים שמחים ובאנגים טבק ויום אחרי זה כמובן שהצטרפנו אליהם , 2 שוודיות פינית אוסטרי גרמני ואנוכי הקורבן הראשון והאחרון של היטלר מבינינו כיף להרגיש נחות.
    בילינו ביחד את שאר הלופ ובאמת שנהנתי כמעט מכל רגע חוץ מהרגע שהגישו לנו לאכול תרנגול שחור אבל מה נעשה פערים תרבותיים אסור להיות אתנוצנטריים.
    התחברנו אליהם ממש טוב והחלטנו שנמשיך עם 2 השוודיות ליעד הבא שקל לאיית - קאט בה

ועשיתי באנגים של טבק אתם לא מבינים איזה סטלה חריפה אני אהבתי רצח מייבא את זה לארץ.