Satellite
Show on map
  • Day 41

    Kerst in Macha

    December 26, 2017 in Zambia ⋅ 🌙 27 °C

    Ik wilde graag kerst vieren in Macha om te zien hoe ze dat hier doen! De avond ervoor heb ik van Amanda (buurmeisje) en Amy een kerst sok gekregen met lekkers. Super lief!! Op kerst ben ik naar de kerk geweest en het was compleet het tegenovergestelde als in Nederland. Heel leeg, haha. Thuis heb ik smiddags mama heerlijke mango bananen cake gebakken want die ging ik meenemen naar het Christmas Dinner. Het was bij Chris en Marlys, Amerikaans koppel en met Chris loop is sinds kort ongeveer 3 keer per week hard, maar het is vaker 2 keer vanwege de regen of andere dingen. We waren met een groep van 30 expacts en het was erg gezellig en het eten heel veel en heel lekker!! Maar het echte kerstgevoel heb ik niet echt gehad. Weer klopt niet en je eigen familie hoort gewoon bij kerst. Ik vind het ook geen enkele probleem om de volgende naar stage te gaan. Tweede kerstdag is hier geen vrije dag.Read more