Satellite
Show on map
  • Day 53

    Zonsondergang bij de dam

    January 7, 2018 in Zambia ⋅ ⛅ 24 °C

    Het was een heerlijk weekend hier. Strak blauwe lucht en rond de 33 graden. Heerlijk na twee weken veel regen en af en toe koud genoeg om een vest aan te trekken. Jaja als het rond de 20 graden is en het is bewolkt en afgekoeld door de regen dan is het hier KOUD. Ik hoor jullie al lachen. Zaterdag gewassen en buiten wat gewerkt voor stage en savonds naar de dam geweest. Met zo'n mooie strak blauwe lucht dan is de zonsondergang vast heel mooi. En wat was het prachtig!! Echt helemaal genieten kon ik niet want vijf meisjes zijn hier door wat meiden die hiervoor zijn verwend met speelgoed en luisteren totaal niet en zaten continue aan me, op me en mijn haar was erg interessant. Dus twee uur gedram om eten, drinken, zonnebril of speelgoed was ik op het einde kapot. Niks gegeven natuurlijk maar wel jammer dat ze zo zijn geworden hier. Een avontuur dus. Vandaag lekker rustig aan gedaan en bijgekomen!Read more