Satellite
Show on map
  • Day 58

    Filmpje stageplek

    January 12, 2018 in Zambia ⋅ ⛅ 17 °C

    Gisteren heb ik een filmpje gezien wat ze een jaar geleden gemaakt hebben voor Bloomberg om te laten zien dat ze waar hun geld heen gaat en waarom de financiering door moet gaan. De beelden in Macha vind ik echt heel mooi en laat mooi zien hoe mijn plek hieruit. Het mooie groene gras, de gewassen en de lab, semi field system, veldwerk en de auto's waarmee we op veldwerk gaan. Daarnaast zie je Jenny mijn begeleidster praten. Dr Thuma, hij heeft dit onderzoeksinstituut opgericht en Limonty, met wie ik het meeste samenwerk. Om een beetje een idee te krijgen is hierbij de link. https://youtu.be/K_cpLf4b8Qs Het gaat echt om de beelden en inhoudelijk is natuurlijk ook interessant.

    Omdat dit een fotoblog is. Hierbij mijn nieuwe huisgenoten. Schildpadden!!! Ja deze leuke dieren spot ik af en toe lekker waggelend in mijn tuin. Super leuk! Ze zijn helemaal niet zo bang en ik vind ze echt geweldig! Elke keer weer bijzonder om ze tegen te komen in mijn tuin of op straat!
    Read more