Satellite
Show on map
  • Day 60

    Watertoren!

    January 14, 2018 in Zambia ⋅ ⛅ 15 °C

    Vandaag voor het eerst op de watertoren gestaan. De watertoren is ongeveer 75 meter hoog en van binnen klim je via een ladder naar de top. En het uitzicht is fantastisch. Je ziet de hele omgeving van Macha. Ik was met de nursing students en ze hadden avondeten om 6 dus helaas konden we niet de zonsondergang zien. Maar ik ga zeker nog een keertje terug! Op de tweede foto wijs ik in de richting van mijn huisje en de derde foto zie je achter mij een aantal heuvels. En dat word mijn eerste hardloop doel. Ongeveer 14km os dat rondje. En hopelijk kan ik het over een tijdje rennen, nu ren ik 8km. Ik vind het echt zoooo mooi groen hier! De kleuren met het zand en de lucht, prachtig! Ik geniet er elke dag van!!Read more