Satellite
Show on map
  • Day 66

    Deel 3: eigen veldwerk

    January 20, 2018 in Zambia ⋅ ⛅ 22 °C

    Als laatste, wat jullie waarschijnlijk als eerste gaan lezen een serie foto's van de mensen hier op het platteland. De afgelegen boerderijtjes die ik bezocht heb, heb ik natuurlijk ook gefotografeerd! Daarnaaat ook binnenkant van een huisje en meer het Zambiaanse plattelands leven. Want door zo'n paar dagen veldwerk krijg ik wel een beter idee hoe het aan toe gaat. Je ontmoet mensen waar het eigenlijk super lastig is om ernaar toe te gaan met de auto, echt afgelegen. En dat is heel bijzonder! Mijn nieuwsgierigheid hoe de huizen aam de binnenkant eruit ziet wordt helemaal gevoed, want voor de bed netten ga ik vaak een huisje naar binnen of worden we uitgenodigd om binnen te zitten. Echt divers hoe de binnenkant eruit ziet en verschil in hoe schoon het is!Read more