Satellite
Show on map
  • Day 72

    Nog een week veldwerk

    January 26, 2018 in Zambia ⋅ ⛅ 17 °C

    Afgelopen drie dagen heb ik weer veldwerk gedaan. Heel leuk was het!! Ben gelukkig wat minder moe dan vorige week. Want het is wel erg intensief. De wegen die we gereden hebben zaten vol met gaten en we zijn over rotsen heen gereden. Eentje had zelfs allemaal hobbels. Ik had net het gevoel alsof ik in een achtbaan zat omdat je de hele tijd omhoog ging en dan weer naar beneden. We hebben zelfs een keer moeten omdraaien, omdat na de brug te steil omhoog was en zelfs onze auto dat niet zou kunnen. Maandag, dinsdag en woensdag ga ik weer het veld in. We moeten nog 1 positieve net vinden. Dat is een net die ouder is dan 6 maanden en de persoon die hem gebruikt heeft malaria gehad tijdens het slapen onder die net. Blijkbaar vrij lastig om te vinden. Hier een aantal mooie foto's wat in onderweg ben tegen gekomen. Ik ben een pro geworden met foto's maken tijdens het rijden, zie foto 3 en 4.Read more