Satellite
Show on map
  • Day 87

    Malou in Macha

    February 10, 2018 in Zambia ⋅ ⛅ -3 °C

    Op 7 februari was het zover Malou kwam aan in Macha! Heel leuk!! Ze kwam savonds aan en toen hebben we samen gegeten, bijgekletst en daarna heb ik haar meegenomen naar mijn bijbelstudie. De volgende dag heb ik tot half elf stage gelopen en Malou uitgeslapen. Daarna heb ik haar rondgeleid in de laboratoria en hebben we gelunched. Vanaf dat moment heeft het twee dagen geregend. We hebben smiddags met een Nederlander die een civiele technieker is een rondje gemountainbiked en savonds traditioneel Zambiaanse gegeten, opgedroogd en bij mijn buurmeisje langs geweest. Vrijdag zijn we naar de dam gefietst en heb ik mijn stages bedrijf compound laten zien. Volgens wilden we naar Livingstone. Echter vanwege de vele regen de afgelopen dagen was de brug aan het einde van de zandweg ondergelopen met water. Het waterpeil was ruim een meter hoger dan de brug. Naar vijf uur wachten hebben we besloten om om te keren en de volgende dag te proberen, want het water zakte heel langzaam. Gelukkig is het zaterdagochtend gelukt en waren we mooi op tijd in Livingstone!Read more