Satellite
Show on map
  • Day 104

    Op safari in Botswana met Steven

    February 27, 2018 in Botswana ⋅ 🌙 14 °C

    Met Steven ging ik één dag op safari in Botswana. Ik was heel benieuwd wat we zouden zien omdat we nu een dag gingen ipv 1.5 dag wat ik met Malou had gedaan. Eerst gingen we weer een boottocht doen waar ze buffelo's, hippo's en krokodillen zagen. Daarna gingen we met de auto wat rond rijden. Gezien we de dag ervoor bij Livingstone op safari waren geweest en al veel zagen. Hoopte ik dat Steven een olifant nog zou zien. De hoop om leeuwen te zien had ik opgegeven, omdat ze vaak alleen te zien waren bij zonsop- en ondergang. Daarbij was het gaan regenen, dus dat betekend dat veel dieren schuilen en lastig te zien zijn. Maar het eerste wat we zagen waren twee leeuwen. Wauw we waren zo dichtbij een paar meter van af. Wat een indrukwekkende dieren. Daarna op zoektocht naar olifanten en die hebben we gevonden. Een hele kudde zelfs en zebra's, giraffe en veel hertachtige. Daarna ging we richting de rivier en achter onze auto liep een groep impala's onze kant op en dat vonden we gek en wat bleek er zat een leeuw daarachter. En toen ik een paar minuten hebben nog vijf leeuwen gezien en zo dichtbij. Echt bizar.Read more