Satellite
Show on map
  • Day 117

    Nog een keer Livingstone <3

    March 12, 2018 in Zambia ⋅ 🌙 15 °C

    Ik had niet gedacht dat ik zo snel weer naar Livingstone zou gaan. Maar ik had opeens vijf dagen vrij en dat wist ik pas in de week zelf. Blijkbaar is internationale vrouwendag een feestdag. De vrijdag werd twee dagen van te voren als officiele feestdag genoemd door de president en de maandag was youth day dus jeeej wat een verrassing. Ik ging drie dagen samen met Marloes die daarna terug ging naar Nederland. Ze heeft twee maanden in Macha gezeten. We waren allebei aan het twijfelen om te gaan microlighten, maar toch gedaan en wat was het vet. Van boven de falls gezien met mooie regenbogen en ik heb ook nog olifanten op een eilandje gespot, hippo's in het water en wat impala's. Echt heel bijzonder. Verder hebben we ook paardgereden. Nooit verwacht dat ik dat zou doen in Zambia. En ondertussen wild life gezien. Zo coool!! Aapjes, hertachtige, zebra's en giraffen. Nog naar de brug geweest en voor de rest veel gechilled bij het zwembad en lekker gegeten. Perfect weekendje!Read more