Satellite
Show on map
  • Day 196

    Kaap de goede hoop

    May 30, 2018 in South Africa ⋅ ⛅ 14 °C

    Vandaag heb ik een hele leuke tour gedaan naar Kaap de goede hoop. Echt zo'n toeristisch tourtje haha. We waren begonnen in Houtbay waar we een boottocht hebben gedaan naar een eiland met zeehonden. De zee was best wel ruw. Dus het was soort van een achtbaan, wat wel erg leuk was. Daarna zijn we naar Simon's town gegaan want daar zijn pinguïns. Super leuk! Hier heb ik me heel goed vermaakt want wat zijn pinguïns super leuke dieren, misschien wel naast de giraffe mijn lievelingsdier geworden. Dit zijn trouwens pinguïns die in het wild leven. Vervolgens hebben we lekker geluncht in het nationale park bij kaap de goede hoop. Daarna hebben we twee wandelen gemaakt. Naar de vuurtoren en naar het strandje waar het bord staat dat ik op het meest zuid westelijke punt van Afrika heb gestaan, jaja. Op het laatst hebben we nog in het natuur gebied gefietst en ondertussen nog wat wild life gespot. Struisvogel en een hertachtige. S'avonds ben ik nog met een aantal uiteten geweest en heb ik wild gegeten en idd struisvogels, wat erg lekker is! Een hele geslaagde dag!Read more