Satellite
Show on map
  • Day 203

    Goodbye Zambia! <3

    June 6, 2018 in Zambia ⋅ ☀️ 21 °C

    Zo daar zit ik dan op de airport. Over anderhalve uur gaat mijn vliegtuig naar Nairobi en vervolgens vlieg ik via London naar Amsterdam! Wat ging de tijd snel. Lijkt een paar weken geleden dat ik hier aankwam in Zambia en het prachtige land leerden kennen. Hele bijzondere ervaring om 6 maanden op het platteland te leven tussen de Zambianen! Hun cultuur en gebruiken beter te leren kennen en genieten van alles wat Zambia heeft. Nieuwe vriendschappen sluiten en kunnen aanpassen aan een nieuwe omgeving en nu het mijn tweede thuis noemen. De laatste drie dagen hier in Livingstone gingen ook super snel voorbij. Amanda, mijn buurmeisje, stond als verrassing stond op te wachten op de airport toen ik terug kwam uit Kaapstad en 1.5 dag bleef was echt fantastisch. Samen nog lekker gegeten, gechilld, genoten en gelachen! Gisteren nog naar Zimbabwe geweest om die kant van de Falls bekijken en vandaag nog even langs de Falls geweest en daarna geluncht bij royale Livingstone met uitzicht op de Falls een fantastische afsluiting. Een mooie einde aan mijn Zambia avontuur. Één ding weet ik wel en dat is dat ik zeker hier terug ga komen!! Tot snel Zambia!! <3Read more