Satelita
  • Dzień 1

Aankomst resort!

28 czerwca 2023, Grecja ⋅ 🌙 24 °C

We zijn aangekomen bij het Resort en het is gigantisch! Ingecheckt bij de balie en toen wachten op iemand die onze bagage naar onze kamer zou gaan brengen. Na even wachten stond er ook een ander gezin te wachten. Toen de man eindelijk kwam liepen we de receptie uit wees hij ongeveer aan welke richting wij op moesten en liep hij met het andere gezin mee.

Onze kamer was prima 3 bedden badkamer met toilet, bad en douch. Het zag er allemaal netjes uit.

Nog even voor een late night snack want dat bleken ze te hebben. Op het menu stond fruit, salade, sandwitches en soep. Er stond alleen nog een bodempje soep en een bak met sompige sandwitches.

Bij het restaurant kwamen we ook een vrouw tegen die ons kwam vertellen dat dit ook zo was bij het ontbijt en dat het personeel je bord weghaalde terwijl je nog aan het eten was. Wij gaven het Resort de benefit of a doubt Dus gingen er vanuit dat dit een moment opname was van die vrouw.

Na het eten van de matige sandwich door loïs en ik mijn niet zo geweldig tomaten soep gingen we nog ff naar de kareoke avond. In het open lucht theater in het Resort. Na wat mooie maar ook een paar hele slechten optredens was het voorbij. Er was daar ook een groepje jongeren (15/16 jaar) helemaal kachel een jong stond zelfs voor ons na vragen of we met hem woude dansen in zijn broek te plassen.

Niet veel later zijn we naar bed gegaan om 02.00u tot morgen!
    Czytaj więcej