• Day 6

Bergen

July 23, 2022 in Germany ⋅ ⛅ 22 °C

Vanochtend werden we na een goede nachtrust wakker, wat gaan we doen vandaag.....de camping en omgeving waren mooi...maar om het zelfde wandelpad te lopen besloten we om te ontbijten, te betalen en richting het zuiden te gaan.
    We willen uiteindelijk naar Slovenië......dus go.

Zogezegd zo gedaan, echter we wisten toen niet hoe de dag zou verlopen....de reis tot aan München ging goed...daarna kwamen we in de file.....en daar zijn we niet meer uitgekomen.....in 7 uur hebben we 350 kilometer afgelegd....wat een drama.
    We besloten om een camping te boeken....echter we hebben wel 12 gebeld...alles is vol..... camperplekken....vol.... park4night.....vol. We zijn op de bonnefooi naar een camping gereden.....yes er is plek.....o u heeft een hond.....nee dat mag dan weer niet😞

S'ochtends vroeg zijn vrienden van ons Harm en Joke vertrokken vanuit Nederland.....we hadden contact met elkaar en bleek dat we vrij dicht bij elkaar waren.....Harm of Joke bellen 1 x naar een camping....er is plek....en tuurlijk ook wel voor de fam Bootsma hoor.

S'avonds zijn we met ons 4tjes uiteten geweest....super lekker en supergezellig.......
    De dag begon goed, werd erg vervelend en eindigde heerlijk😊

Daarbij, heeft de blower het ook opgegeven....is er een lamp kapot gegaan...lamp kon worden gemaakt....blower niet.....waar is Lars als je hem nodig hebt....😇