• Day 6

Even tussen door

July 23, 2022 in Austria ⋅ ⛅ 28 °C

Tja, wat moet je zeggen.....even ons reisverslag van gisteren.......

Hoe haal je het in je hoofd, reizen op zwarte zaterdag.....en zwart werd het.

Nadat we in de ochtend afscheid hadden genomen van Harm en Joke, ging ieder weer zijn eigen weg. Harm en Joke naar Kroatië en wij naar Slovenië.

Het was zoals verwacht erg druk op de weg, maar toch we maakten onze kilometers wel.....tot dat de navigatie aangaf.......extra wachttijd van 92 minuten .....even later 107 minuten.....we keken elkaar aan zo van..... Maar waarom......en waarom wij.....terwijl we met duizenden mensen in de file staan........de Karawanken tunnel is afgesloten...... uiteindelijke wachttijd......192 minuten.... gelukkig kwam de navigatie met een goed idee... . Een omleiding over een pass......na de reviews over deze pas te hebben gelezen.....hebben we besloten om dit niet te doen en om een camping te zoeken om te overnachten......maar jullie weten het...da's niet gemakkelijk.....gelukkig 1 gevonden.......en hier blijven we 2nachten staan.

We zijn hele tijd weer bezig geweest om een camping in Slovenië te boeken.......zonder succes.......
    We hebben zoals het er nu naar uitziet besloten om naar het zwarte woud te gaan en dan via Luxemburg, Belgische Ardennen rustig weer richting Bedum.

PS Harm en Joke zijn uiteindelijk door de tunnel gekomen en vieren hun vakantie nu in Kroatië.