Anden dag i New York

July 16, 2016 in the United States ⋅ 🌙 24 °C

I dag startede vi dagen med morgenmad på hostel'et igen, og derefter tog vi med subway'en til the museum of natural history. Kæmpe stort museum med masser af forskellige udstillinger, indianere, dyr, sol systemet, dibosaurer, primaternes udvikling, præsident Roosevelts liv og meget mere. Et museum man godt kunne have brugt flere hele dage på. Derefter gik vi mod times square, med lidt shopping stop på vejen. Vi var i en M&M butik, den var godt nok stor og hold da op en masse merchandise med M&M!! 😅 vi gik også forbi en af cake boss butikkerne, men der var godt nok lang kø!! 😄 vi kom lidt sent afsted og brugte god tid på turen til times square med frokost i central park, shopping, aftensmad ved trump tower, columbus circle og mere sight seeing/shopping. Det blev en lang dag, da vi også gerne ville se times square i mørke. Ved times square så vi også ridende betjente, hold da op nogle søde rolige heste de var afsted på! 😄 vi tog the subway hjem igen. I morgen skal vi tidligt op og ind til downtown Manhatten, i morgen skal vi se wall street, friheds gudinden samt en del andre seværdigheder i den nedre del af Manhatten. Godnat! 😄😴Read more