Outlet dag i Nashville!

July 31, 2016 in the United States ⋅ 🌙 23 °C

Vi startede dagen med hotellets morgenmads buffet, den var okay, taget i betragtning hvad vi giver for at være her. 😅 der var vafler man selv skulle bage, muffins, bagels, instant havregrød, æbler og juice. Så gik vi op på værelset og gjorde os klar til en dag i outlet. Vi startede ud i Lebanon premium outlets, hvor vi fik shoppet en hel del, vi er langt om længe kommet til den gode del af USA der har tøj i lidt country stil/bonderøvs stil, i hvert fald sammenlignet med Charlottes buisness tøj. 😅 så endelig har jeg nu fået shoppet lidt tøj også, og det fedeste var de havde et ko cover til min mobil, det måtte jeg eje til 2 dollar!! 😂😅 vi var allerede færdige der omkring klokken kvart i 3 så vi kørte videre til opry mills outlet, hvor vi igen fik shoppet lidt, fik blandt andet nye nike sneakers til kun 300-400 kr., ny parfume, lille taske og lidt andet. Der var vi først færdige da de lukkede klokken 9, vi havde bestemt vi ville ind til byen på wildhorse saloon, hvor man kunne lære linedance og der var live musik. Så vi kørte derind og fandt ud af køkkenet var lukket så vi gik overfor på et pita fastfood sted, og derefter tilbage på wildhorse saloon. Det var mega fedt, jeg fik en redbull da jeg er chauffør så ingen alkohol til mig og Charlotte fik et glas rødvin mens vi så på linedance og hørte live band med country musik. Da vi havde drukket ud besluttede vi os for at prøve at komme ud på danse gulvet. Charlotte fandt ret hurtigt takten i linedance mens jeg haltede en del bagefter! 😅 vi dansede lidt indtil bandet holdte pause og der kom en linedance instruktør på, hvor vi lærte en dans først i langsom verision mens hun talte, og derefter lidt hurtigere til musik, det var mere midt tempo til at lære dansen, så den blev jeg okay til til sidst. Den kan bruges på alle sange og linedance er jo egentlig "bare" de samme trin igen og igen. 😄 så spillede der lidt blandet musik vi dansede til, inden bandet, som hed brothers trouble, kom på igen. Det var mega fedt, vi havde det super sjovt og hyggede os. Vi besluttede så omkring 12:30 vi hellere måtte køre hjem ad så vi er klar til en dag i byen i morgen. Så nu vil vi sove, godnat! 😄😴😴Read more