Satellite
Show on map
  • Day 18

    Sidste dag i Nashville.

    August 1, 2016 in the United States ⋅ 🌙 26 °C

    Vi startede morgenen med morgenmads buffeten, sidste gang i lidt tid med morgenmads buffet (Godt nok en skrabet en men okay). Så fik vi pakket sammen og pakket bilen, tjekkede ud og kørte ind til Nashville en sidste gang, vi ville ind og se museet med country music hall of fame. Det var fedt, vi købte en audio tour, så vi havde nærmest en telefon med rundt og ved de forskellige glasmontre med kostumer og instrumenter stod der tal vi kunne taste ind og når vi så tog den op til øret fortalte den os hvad der blev vist. Den fortalte os dermed hvordan country musikken blev til, hvordan Nashville blev kendt som musikkens by, lidt omkring de forskellige stilarter country kom frs og der kom ud af country samt historie om diverse sanger som Jonny Cash, Elvis Presley, Taylor Swift, Dolly Parton og mange, mange flere. Vi fik lært en masse om country, mega spændene! Så fik vi derefter located den nærmeste souvenir butik så vi kunne få det obligatoriske lille minde, inden kursen blev sat mod Menphis. Vi gjorde et stop for at tanke og spise. Da vi var færdige med at spise inden vi kørte videre ringede jeg til to lejligheds/kollegie steder i Davis. Den første var helt booket, den næste havde kun dele værelser tilbage, så det skyndte jeg mig at sige ja tak til, da keg ellers ikke havde nogen ide om hvad jeg ellers skulle gøre. Så i morgen er der lige lidt papir arbejde til mig. Vi kørte videre mod Memphis til hotellet. Vi fik slæbt vores ting ind og kørte derefter videre i et supermarked for at handle til morgenmaden. Tror ikke de var vandt til fremmede i det supermarked, manden ved disken spurgte til hvor vi var fra, han havde overhørt os og syntes vi havde en anderledes accent. Den accent er dansk, vi fik forklaret ham vi var fra Danmark i Eouropa. Han og hans kollegaer stirrede så på helt indtil vi kørte helt ud på vejen igen. 😂 på vej hjem tog vi i Wendys drive in og fik cesar salat med hjem til aftensmad. Vi spiste så hjemme på hotelværelser og snakkede og hyggede os. Jeg fik ude ved check in skranken udskrevet de to formularer jeg skulle udfylde fra lejligheds/kollegie firmaet. Så nu skal de bare færdig udfyldes og så har jeg snart et hjem i Californien! Meget lækkert der er lidt mere styr på bolig situationen, så skal jeg ikke stresse mere over det. I morgen venter en sight seeing dag i Memphis, Elvis hjemby. Håber alt er vel derhjemme, nu vil jeg sove, godnat! 😄😴😴Read more