Tredje dag i LA.

August 25, 2016 in the United States ⋅ ⛅ 19 °C

Vi startede morgenen med at snakke med Pernille, mens Charlotte fik styr på et par ting. Så vi nåede ikke universal studies så tidligt som vi gerne ville, derfor valgte vi at bytte om på i dag og i morgen og tog i outlet i dag i stedet.

Vi tog bussen derud, det tog i omkring en time, så gik vi rundt i de forskellige butikker og kiggede og hyggede os med shopping. Lidt et skuffende outlet i forhold til den i Las Vegas og i Nashville. Så vi var ret tidligt færdig. Så vi tog bussen hjem igen og hentede aftensmad i nærheden og tog med hjem. Så lavede vi ellers picnic ude foran hotelværelset med tæppe og mad. Det var nu meget hyggeligt. Her i LA er det til at holde ud at være udenfor. Så vi har haft en stille og rolig dag, med lidt shopping.

Så har vi ellers haft en hyggelig aften. Charlotte hjalp mig med at få billeder fra turen fra telefonen over på computeren. Vi fik også lavet en playliste til resten af turen. Nu vil vi så til at sove inden universal studios i morgen. Godnat. 😄😴😴