Santa Barbara.

September 1, 2016 in the United States ⋅ ⛅ 14 °C

Efter en nat i bilen, måtte vi bruge det offentlige toilet til lige at få skiftet tøj og børstet tænder, inden vi kørte til Santa Barbara. Her tog vi først på Starbucks for at få lidt gratis wifi og frokost, jeg havde en mail der skulle sendes. Derefter handlede vi lidt snacks til strand turen og kørte herefter til stranden. Her brugte vi det meste af eftermiddagen på at ligge og få lidt sol og dyppe fødderne i havet. Da vi blev trætte af det kørte vi op til byen for at finde en H&M vi kunne finde en ny bikini underdel i. Vi fandt så ud af da vi kom derind at der var et stort farmers market. Så det gik vi igennem op til H&M, vi fik købt lidt vindruer, de var helt vildt gode. Da vi var færdige der, kørte vi ud for at finde aftensmad at tage med på stranden. Vi endte i et supermarked der havde en masse stegt kylling og salatbar. Så kørte vi tilbage til stranden og nød vores aftensmad, mens solen gik ned, det var så hyggeligt. Uheldigvis gik solen ned bag byen, så vi sad ikke og kunne kigge direkte på sol nedgangen. Men bare lyden og synet af havet er så dejligt! Da vi var færdige der og det var blevet koldt, kørte vi igen til Starbucks. Vi havde besluttet at sove i bilen igen, så diverse elektronik udstyr behøvede lidt strøm. Da de lukkede kørte vi til en rasteplads og skal sove her. I morgen venter en dag i den danske by Solvang, så godnat herfra!Read more