Satellite
Show on map
  • Day 276

    Thanksgiving

    April 16, 2017 in the United States ⋅ 🌧 11 °C

    Jeg havde 2 thanksgiving middage her i Davis. Den første var weekenden inden thanksgiving hvor min rumbo lavede thanksgiving middag med kalkun til os alle her I lejligheden. Det var så lækkert! Hun lavede endda græskar tærte til dessert, hun laver ellers ikke så meget mad. :D Vi havde en hyggelig ”freindsgiving” sammen alle 4, mange af deres højtider herovre handler om a spise til du revner! :D Om torsdagen da det rent faktisk var thanksgiving, havde jeg vagt ved kalvene, da de fleste gerne ville hjem til deres familier i thanksgiving weekenden. Jeg var dog inviteret til thanksgiving middag ved Noor og Nicky (to piger fra Holland der var på udveksling fr september til december), som boede på værelser ved en ældre dame og hendes veninde. De havde invitere mig og en britisk pige Eva, der også er på udveksling et helt år. Derudover havde de to de bor hos to veninder ovre til thanksgiving også. Jeg måtte dog cykle ud og tage min kalve vagt lige da vi skulle til at spise, dog havde de gemt en tallerken mad til mig, da jeg kom tilbage, så endnu en dag med spisning til du revner! :D Nicky gav derefter et par numre på klaver og Eva sang til, det var en rigtig hyggelig aften!
    -Næste opslag vil være omkring min tur til Portland med Noor og Simone (dansk pige der er på udveksling på UC Irvine et helt år også)
    Read more