Satellite
Show on map
  • Day 12

    La Spezia

    July 22, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 28 °C

    Vandaag staat er een dagje strand op het progamma!

    Met Jenna (uit zuid Afrika) en Victoria (uit Chile) ga ik naar Lerici.
    Het personeel van het hostel verteld dat je hier mooie stranden hebt, maar helaas zijn dit allemaal privé stranden (ik betaal liever geen €20 voor een bedje :p )

    We besluiten na een rondje door Lerici te hebben gelopen de bus te pakken naar Tellaro.
    Hier vinden wij vrijwel direct een strand waar wij de middag doorbrengen.

    Om 19:00 gaan we terug naar het hostel.
    We maken ons klaar voor de avond, waarbij ze besluiten dat er vanavond seafood op het progamma staat.
    Ik neem pasta met garnalen, dit was alles behalve lekker!!

    Vanavond ga ik op tijd naar bed, rond 23:30.
    Ik heb afgesproken om morgen met twee van mijn kamergenoten wat te gaan doen!
    Read more