Satellite
Show on map
  • Day 11

    La Spezia

    July 21, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 31 °C

    Vandaag vertrek ik richting La Spezia/Cinque Terre!

    Ik besluit vandaag uit te slapen, de mogelijkheden voor de trein waren om 06:00 of om 12:00. Ik besluit de trein van 12:00 te nemen

    De treinreis was niet veel bijzonders, maar zo zonder data om op internet te gaan duurt zo een rit wel lang.
    Om 17:30 kom ik aan in het hostel.

    Hier ontmoet ik direct Jenna, een meisje uit zuid-Afrika welke momenteel au-pair is in Nederland.
    We maken direct plannen voor de aankomende dagen.

    In het hostel drinken we wat en spelen we cards agains humanity. Een erg leuk spel als je het mij vraagt.

    Vervolgens gaan we met een andere jongen van het hostel uiteten. Dit was erg gezellig en we hebben veel gelachen.
    Vanavond staat pizza er op het menu! Wat een verassing…

    Na het avondeten doen we ergens in een park onder het genot van live muziek een drankje, om vervolgens om 01:00 naar bed te gaan.
    Read more