Satellite
Show on map
  • Day 25

    Bristol

    August 4, 2022 in England ⋅ ⛅ 22 °C

    Goedemorgen Bath!

    Vanmorgen zijn al mijn “vrienden” uit het hostel vertrokken en ben ik allen over. (Aaaw zielig he?!)

    Ik besluit vandaag een dag tripje te maken naar Bristol.

    Ik ga alle bezienswaardigheden af ik Bristol, loop het stadje rond en chill in een parkje.

    In Bristol zijn er veel vintage tweedehands kleding winkels dus hier spendeer ik aardig wat tijd met het passen van leuke dingen.

    Bristol is een mooie plek, opnieuw spreekt de sfeer hier mij aan.
    Maar verder van de foto’s welke ik genomen heb is het niet erg groot of bijzonder.
    Ik keer daarom om 17:00 weer terug naar mijn hostel.

    Vanavond eet ik Mac Donalds (lekker makkelijk en goedkoop :p )

    Vervolgens ga ik al weer vroeg naar bed! Om 20:30 lig ik alweer op bed.
    Read more