Satellite
Show on map
  • Day 26

    York

    August 5, 2022 in England ⋅ ⛅ 18 °C

    Goedemorgen!

    Vandaag staat de reis van Bath naar York!

    De reis duurt in totaal ongeveer 5 uur. Wat maakt dat ik om 10:30 uit mijn hostel vertrek en om 15:30 aan kom.

    Tijdens de wandeling van het station naar mijn nieuwe hostel kom ik Jennifer tegen (komt uit Duitsland).
    Zij maakt een opmerking over mijn Harry tas en we komen in gesprek, waarbij we er achter komen dat we in het zelfde hostel verblijven.

    Aangekomen in het hostel komen we er achter dat we in de zelfde kamer verblijven! We besluiten om de komende dagen samen op te trekken.

    Eenmaal goed aangekomen in het hostel zijn we beide moe. We besluiten dan ook om de rest van de dag niet zoveel meer te doen.

    We kletsen wat, luisteren muziek, gaan naar de supermarkt en chillen de rest van de avond.
    Read more