Satellite
Show on map
  • Day 29

    Kendal

    August 8, 2022 in England ⋅ ⛅ 21 °C

    Goedemorgen!
    Vandaag staat de reis van York naar Kendal op het progamma.

    Een reis waar ik iets meer dan 2 uur voor gepland heb.

    De reis gaat goed tot ik aan kom bij Preston, een station van mijn overstap. Hier zijn meerde treinen gecanceld, waardoor ik lang moet wachten op mijn trein.
    Om het wachten te verzachten haal ik Starbucks, dit maakt alles weer goed!

    Aangekomen in Kendal is het een 50 minuut durende wandeling naar mijn hostel. Ik besluit de bus te nemen.
    Deze komt helaas niet opdagen dus moet ik 40 minuten op de volgende wachten. Had ik dan toch maar gewoon gelopen!

    Ik kom uiteindelijk om 17:00 aan in mijn hostel en besluit dat het te laat is om nog de hort op te gaan.

    Ik ga koken en besluit om 21:00 al naar bed te gaan.
    Ik heb al een hele hoop nachten slecht geslapen dus misschien werkt een dagje vroeg naar bed. Hopelijk voel ik me morgen weer als herboren
    Read more