Great Ocean Road 11.2-14.2.20

February 14, 2020 in Australia ⋅ ⛅ 30 °C

Nach Ahkunft in Cape Jervis mit de Fähri 20.00Uhr , hemmer denn zerst nomol 8h Fahrt vor eus gha bis zu de Great Ocean Road. Darom hemmer nach 4h Fahrt ufemene Free Camping gschlofe, diräkt ufemene alte Tennisplatz. 🙂 Mir hend euse mega guet igläbt im chline Camper und au emmer super pfused det inne.
    D'Ocean Road esch 243 km & füehrt entlang de australische Südküste. Mir hend 3 Nächt gha för die Route. Zwöschedinne gets emmer weder schöni Lookouts & au die 12 Apostels ghöret dezue. Da s Meiste devo chli im Meer osse esch & mer jede Tag Nebel gha hend - hemmer leider velles devo ned chönne gse 😪 Mir sind no i de grossi Otway Nationalpark go öbernachte & hend mega vell Koalas gse ufem Wäg det hii. Und au ufem Camping hemmer wieder direkt eine näb eus gha bim z'Nachtässe. För eus langsam fast nömm zom glaube, dass anderi Lüt scho zom vierte Mol z Australie send & no nie en freiläbende gse hend. 😲 Am Tag druf simmer nämmlich zom Kennetriver gfahre & hend det nomol ca 6 Koalas chönne beobachte. De Fabio hed det no grad de gueti Empfang gnötzt, zom mit de Fluggsellschaft z telefoniere. Mir hend nämmlich festgstellt dass mir beidi nor 20Kilo Gepäck döfed ha bim nöchste Flug. Es rise Züg esch das, well mer beidi ordentlech meh hend & niemmer hed welle zueständig sie för euses Problem!! Jede hed eus en andere Pris gseid & es Upgrade esch eus au no abotte worde för 400$ als alternative das mer 30Kilo chönnt metnäh 😂😂 Wis usgehts werd etz de Fabio au no en chline Handgepäck Koffer müsse chaufe.
    Well das aber noni glängt hed - esch euse Charre denn au nömm ahgsprunge und mer send rechtig im Scheiss gsi. Noch jenste Arüef i eusere Kontaknummere, heds denn gheisse mer müessid selber die Batterie öberbröcke. 🤪 En cheibe Chnorz esches gsi bes mer die gfonde hend onderem Biifahrersitz & öberhaupt det onde dezue cho send.. zwei nätti Franzose hend eus denn Gottseidank chönne hälfe, mir hötted nämmlich beidi kei blasse Schemmer gha, wie mer so öppis macht. D Fahrt nach Melbourne hed chönne witergo & höt hemmer euse Camper noch 1680 gfahrene Kilometer mit schwärem Härze abgä.😪Bid bald mit News us Melbourne 😘❤