• Day 3

Vyšší Brod a okolí

August 22, 2016 in Czech Republic ⋅ 🌙 14 °C

Počasí stále nic moc, tak jsme se rozhodli prozkoumat více okolí Lipna. Navíc na nás oba padla únava, tak dlouhé přesuny autem by nebyly to pravé ořechové. Nejdřív jsme se autem vyvezli na Vítkův hrádek - nejvýše položený hrad (resp. zřícenina) u nás. Pak jsme se vydali autem na hráz Lipna a podívat se do elektrárny. Míra říkal, že to bylo zajímavé. Já jsem při spuštění filmu usnula... fakt krize. Kolem poledního jsme se přesunuli do Vyššího Brodu. Zašli jsme na oběd do hospody, kde byl Polreich a doporučil ji... no upřímně řečeno, nic moc... jídlo studené a že by to byl gastronomický zážitek se taky říct nedá. Ubytovali jsme se na jednu noc v penzionu, což jsem ocenila nejen já, ale i mé vlasy... Co dokáže udělat radosti teplá voda za dvacku :-) Odpoledne jsme se vydali vláčkem do Loučovic na procházku podél Čertovy stěny a Čertových proudů. A večer jsme nesměli vynechat návštěvu vyšebrodského minipivovaru.Read more