August 2016
  • Day9

Cesta zpět domů

August 28, 2016 in Czech Republic ⋅ ☀️ 25 °C

Po cestě zpět jsme se zastavili v Táboře, abychom se svezli historickou elektrickou mašinkou na trati Tábor - Bechyně. Na této trati dnes jezdily Elinka a Bobinka. Elinka je navržená Františkem Křižíkem a v současné době je k vidění v Národním technickém muzeu v Praze. Trať mezi Táborem a Bechyní je první elektrifikovanou tratí u nás a také ji navrhoval Fr. Křižík.Read more

Martina a Jirka

Přejeme šťastnou cestu domů a děkujeme za pěkné fotky a zážitky. Jsme rádi, že jste si to užili! ;-)

8/28/16Reply

• Day8

Dačice a Jemnice

August 27, 2016 in Czech Republic ⋅ 🌙 23 °C

Po včerejším proflákaném dni, kdy jsme si udělali výlet jen do Vranova a zpět do kempu a lehárko u vody, jsme se dnes vydali na výlet větší. V kempu dnes startoval Author cup, takže jsme se sebrali a vyrazili. Nejprve jsme se zastavili v Dačicích. B tomto městě poprvé spatřila světlo světa kostka cukru. Má tam i svůj památník. Dalším cílem byla lokální trať z Jemnice do Moravských Budějovic. Měli jsme najité, že mašinka pojede těsně před jednou, ale už při příjezdu do Jemnice nás překvapil čilý ruch v okolí nádraží. V zápětí jsme zjistili, že na dnešek připadly oslavy 120 let trati. Svezli jsme se vláčkem a bylo nám fajn :-) Nakonec jsme ještě navštívili Jemnické muzeum, kde měli zrovna výstavu o čajích. A pak už jen zpět do kempu a na chvíli se plácnout na pláž.Read more

• Day6

Puchberg am Schneeberk

August 25, 2016 in Austria ⋅ ☀️ 22 °C

Tak nakonec asi jediná větší zastávka v Rakousku. Ozubnicová železnice, která vás za 40 minut vyveze o cca 1300 výškových metrů na ráj rozhledů. Rozhledy se moc nekonaly, byl mlžný opar... ale i tak bylo nahoře krásně. A pro mne asi nejnáročnější den... Projet Vídní v ranní špičce byl docela slušnej nervák, ale dát si ji ještě i večer, to už je fakt pro cvoky... Večer už aspoň nebyla špička. Původně jsme chtěli nocovat v Rakousku, ale najít kemp byl trochu problém, tak jsme se vydali zpět do Čech... dva redbully a kafe mi zajistly, že jsem neusnula nejen za volantem, ale pořádně ani v noci. Nakonec jsme o půl jedný ráno zakempovali na Vranovské přehradě.Read more

• Day5

Po krasach jizni Moravy

August 24, 2016 in Czech Republic ⋅ 🌙 19 °C

Z Vyššího brodu jsme se přes Rakousko přesunuli na jižní Moravu kousek od Mikulova k Novomlýnským nádržím. Vinařský ráj jsme se rozhodli lehce prozkoumat na kolech. Kola jsme si půjčili v kempu - strašné plečky, ale naštěstí to po rovině až tolik nevadilo. Ochutnali jsme víno v několika sklípkách a na večer si ještě zamluvili výlet lodí po přehradě s neomezenou konzumaci vinka. Trochu jsem se bála, že vína moc nebude, ale opak byl pravdou :-) A příjemný večer jsme zakončili dobrou večeří.Read more

• Day3

Vyšší Brod a okolí

August 22, 2016 in Czech Republic ⋅ 🌙 14 °C

Počasí stále nic moc, tak jsme se rozhodli prozkoumat více okolí Lipna. Navíc na nás oba padla únava, tak dlouhé přesuny autem by nebyly to pravé ořechové. Nejdřív jsme se autem vyvezli na Vítkův hrádek - nejvýše položený hrad (resp. zřícenina) u nás. Pak jsme se vydali autem na hráz Lipna a podívat se do elektrárny. Míra říkal, že to bylo zajímavé. Já jsem při spuštění filmu usnula... fakt krize. Kolem poledního jsme se přesunuli do Vyššího Brodu. Zašli jsme na oběd do hospody, kde byl Polreich a doporučil ji... no upřímně řečeno, nic moc... jídlo studené a že by to byl gastronomický zážitek se taky říct nedá. Ubytovali jsme se na jednu noc v penzionu, což jsem ocenila nejen já, ale i mé vlasy... vo dolàže udělat radosti teplá voda ua dvacku :-) Odpoledne jsme se vydali vláčkem do Loučovic na procházku podél Čertovy stěny a Čertových proudů. A večer jsme nesměli vynechat návštěvu vyšebrodského minipivovaru.Read more

• Day2

Český Krumlov

August 21, 2016 in Czech Republic ⋅ ⛅ 17 °C

Po propršené noci v kempu u Frymburku jsme se rozhodli přesun do Rakouska poodložit a zkusit nechat stan uschnout. Tak jsme se vydali do Českého Krumlova. Prohlídku zámku jsme vynechali, ale byli jsme v grafitových dolech. A výlet jsme zakončili v řízkové restauraci.Read more

Martina a Jirka

Moc hezké! V Krumlově se nám také líbí. Škoda toho počasí. My jsme se akorát vrátili ze Špindlu, kde jsme byli s kamarády, kteří nedávno byli na Lipně. :-)

8/22/16Reply

• Day1

Plzeň - balíme

August 20, 2016 in Czech Republic ⋅ ⛅ 19 °C

Na to, že vyrážíme na týden, máme nějak hodně věcí. A to ještě budem dokupovat matrace, stolek a židličky :-)

Super, že vyrážíte! Užijte si krásnou dovolenou. 😉

8/20/16Reply
    Martina M.

Dekujeme :-) sice na ni mame jen tyden, ale mame spoustu planu :-)