Satellite
Show on map
  • Day 3

    Kopenhagen - vrije dag 1

    October 27, 2022 in Denmark ⋅ ☁️ 15 °C

    Heerlijk geslapen in de bus, mocht ook wel na zon zware werkdag als gisteren.

    Gelukkig hebben we vandaag een vrije dag waar je zelf in kan vullen wat je wil doen. Echter zijn er twee workshops die ik graag wil volgen. Een zang workshop voor de warriors en een traditionele Deens Borduurwerk workshop.

    In de ochtend heb ik lekker met mira koffie gedronken en een broodje gegeven. Daarna ben ik met annicke de stad in gelopen opzoek naar spullen voor het borduren. Ik had al wat dingen bij me maar geen raam.

    Het was erg gezellig en we zijn lekker kringloopwinkels af gegaan en alles wat ons interesse wekte.

    De zang workshop was voornamelijk gebaseerd op adem werk, heel fijn als nieuwe vocalist om deze techniek te leren kennen.

    In de avond zijn mira, annicke, emilie en ik naar de borduurwerk workshop gegaan. Het was in een leuk klein Deens appartement met nog twee andere deelnemers. We hebben het zo geheten filling embroidery geleerd. Erg leuk en wat een rust gaf het me. Helemaal relaxt en voldaan terug naar de bus want rond middernacht vertrekken we naar Zweden.
    Read more