Satellite
Show on map
  • Day 4

    Stockholm - showdag 2

    October 28, 2022 in Sweden ⋅ ☁️ 13 °C

    In de ochtend aangekomen bij onze tweede locatie. We hebben een app waar we alle schema's zien wanneer wat gaat gebeuren op een dag. De meeste dagen moet ik rond 8/9 uur paraat staan om de trailer te gaan uitladen. De merch zit achterin dus zijn we vaak als laatste aan de beurt.

    Gelukkig hoeven we op dit soort dagen ons niet druk te maken om eten en drinken, de hele dag word dit voor ons geregeld.

    Scm is het bedrijf wat zowel in Copenhagen voor ons verkocht als ook voor Stockholm en straks Helsinki. Ze hebben alle dozen gemarkeerd met tape dus vandaag hoeft niet alles uit de trailer.

    Petri en ik hebben wel besloten om al die dozen opnieuw te tellen en te ordenen. Deel 2 van de daar controle.. Dit heeft ons uiteindelijk de hele dag gekost, ook de avond maar op een rustig en gemakkelijk tempo. Doordat we dit zo hebben gedaan konden we onze administratie gaan opbouwen, een eigen systeem met makkelijk restock en een basis voor de hele tour.

    Uiteindelijk sliep ik pas om 2 uur en om 6 uur worden we afgezet bij de ferry om naar Finland te gaan. Echter heb ik besloten last minute een vlucht te boeken naar Helsinki. Dit bespaart mij 12 uur boottocht waar ik zee ziek ben en een dagje vrij in mn oude thuisstad..
    Read more