Satellite
Show on map
  • Day 5

    San Pedro de Atacama

    March 5 in Chile ⋅ ⛅ 22 °C

    Το πρωί έκανα κάποιες δουλειές και μετά πήγα στην υποδοχή, στον Σεμπάστιαν ,για να μάθω κάποια πράγματα για τα tours. Τελικά καταλήξαμε να μιλάμε μία ώρα αυτός γεννήθηκε στην Ουάσιγκτον και έζησε εκεί με τον μπαμπά του μέχρι τα 16 του. Μετα γύρισε στη βολιβία για να τελειώσει εκεί το σχολείο και να γνωρίσει την οικογένειά του. Είναι από την Santa Cruz de La Sierra, το κομμάτι της βολιβίας που είναι στη ζούγκλα. Εγώ δεν ήξερα ότι η βολιβία έχει ζούγκλα. Κι όμως αυτή η χώρα παρότι μία από τις μικρές της νοτίου αμερικής είναι μεγαλύτερη από ολόκληρη την ηβιρικη χερσόνησο και ίσως και τη γαλλία μαζί! Μου είπε ότι πριν από δύο εβδομάδες είχαν 47 βαθμούς με 90% υγρασία. Το βόρειο κομμάτι της βολιβίας το θεωρούν αμαζόνιο. Μου εξήγησε πολλά πράγματα για την περιοχή εδώ της χιλης για το κλίμα και για τα ζώα. Για παράδειγμα πάνω στις Αλτιπλανικές λίμνες, που θα πάω την πέμπτη, ζουν κάτι ζώα που μοιάζουν με λάμα αλλά είναι ουσιαστικά το μικρότερο είδος καμήλας. Οι λίμνες αυτές έχουν αλμυρό νερό τόσο αλμυρό που επιπλέεις όπως στην νεκρά θάλασσα. Σε μία από αυτές τις λίμνες θα πάω αύριο και θα κάνω μπάνιο. Αυτά τα ζωάκια πίνουν μόνο αυτό το νερό. Δεν έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου άλλο ζώο να πίνει αλμυρό νερό. Επίσης υπάρχουν 4 είδη φλαμίνγκο. Επίσης ακόμα πιο βόρεια της χιλής στη μεριά του ειρηνικού υπάρχει το λεγόμενο Chilean sea lion, που αλλάζει στις παραλίες και το βλέπει ο κόσμος πολύ συχνά. Επίσης υπάρχει ο λεγόμενος Andean Seagull. Ανυπομονώ πολύ!Read more