Satellite
Show on map
  • Day 4

    The day of birthdays 4.3.2024

    March 4 in Chile ⋅ 🌙 21 °C

    Έφτασα στο hostel γύρω στις 7:30 το απόγευμα. Ήμουν κομμάτια τακτοποιήθηκα και βγήκα για να πάω να φάω. Ο Jorge από το ταξί μου είχε προτείνει, και γελάω, το μαγαζί "Jardin Meraki". Δηλαδή αν το έχει Έλληνας θα βάλω τα γέλια! Τελικά όμως δεν πήγα εκεί πήγα σε ένα εστιατόριο περουβιανής κουζίνας. Έφαγα μια σαλάτα με αβοκάντο σέλερι και καρδιές φοίνικα που ήθελα από πάντα να τις δοκιμάσω αλλά τις βρίσκεις μόνο στη βόρεια και στη νότια αμερική. Ήπια ενα ποτήρι κρασί και με βάρεσε αμέσως. Όλοι εδώ στην περιοχή πίνουνε φιλτραρισμένο νερό και εγώ δεν είχα άλλο απόθεμα. Έχει ένα μάρκετ δίπλα στο hostel και σκέφτηκα να τα προλάβω. Δυστυχώς έφτασα και ήταν κλειστό οπότε ξαναγύρισα με τα πόδια στο κέντρο που είναι 10 λεπτά για να πάρω. Όταν ξαναγύρισα στα hostel δεν πρόλαβα καλά καλά να μπω, κι ένας τύπος μου λέει "α εσύ είσαι η αλεξάνδρα!". Λέω ναι!. Λέει "θέλεις ένα δωρεάν tour που θα δεις τα αστέρια για απόψε?". Λέω μα είμαι πολύ κουρασμένη. Λέει το πήρα για μένα αλλά αύριο πρέπει να ξυπνήσω πολύ νωρίς για να κάνω μία πεζοπορία και θέλω να κοιμηθώ τουλάχιστον αν πας δεν θα πάνε τα λεφτά μου χαμένα. Λέω σε πόση ώρα; Μου λέει σε 10 λεπτά. Λέω ωχ αμάν και είμαι τόσο κουρασμένη!. Μου λέει γιατί, έχεις κάτι να κάνεις αύριο το πρωί;. Λέω οχι έχεις δίκιο θα πάω! Και πήγα. Τον λένε Αντρέι, είναι συγκάτοικος μου και είναι από την Ρουμανία. Με πήρε ο ύπνος στο βαν. Είδαμε τη ζώνη του ωρίωνα γυμνασίου πολλά πράγματα ο ξεναγός μας. Ίνκας είχαν ορίσει τον ωρίωνα στον ισημερινό και η αλήθεια είναι ότι αυτό είναι σωστό. Έτσι καταλαβαίνουνε ποιο είναι το βόρειο και το νότιο ημισφαίριο. Είδαμε τον σείριο, τον A centauris, κι άλλα αστέρια και με το τηλεσκόπιο. Βγάλαμε φωτογραφίες. Γνώρισα μια οικογένεια ολλανδών με τα δύο μικρά παιδιά τους που ταξιδεύουν τον γύρο του κόσμου εδώ και 6 μήνες. Μου είπαν ότι κάνουν home schooling ενώ δεν επιτρέπεται αλλά τα σχολείο τους υποστήριξε σε αυτή τους την απόφαση. Τους απομένουν ακόμα τρεις εβδομάδες. Τον μπαμπά τον λένε eriκ και του έδωσα το κινητό μου σε περίπτωση που θέλουν να οργανώσουν κάτι για την ελλάδα. Τα παιδάκια τους ήταν υπέροχα και μιλάγανε καταπληκτικά αγγλικά γιατί τα έμαθαν στην αυστραλία και τη νέα ζηλανδία.Read more