• Day 21

In Brazil! Στους καταρράκτες

March 21 in Brazil ⋅ ☁️ 30 °C

Σήμερα κλείσαμε από το getyourguide ένα τουρ που θα μας έπαιρνε από το ξενοδοχείο και θα μας επέστρεφε εδώ, για να μας πάει στη βραζιλιάνικη πλευρά των καταρακτών στο εθνικό πάρκο αλλά επίσης και στο πάρκο των πουλιών. Εννοείται ότι ήμασταν πολύ χαρούμενες και το περιμέναμε πώς και πώς. Έλα όμως που καιρός ειχε άλλα σχέδια 🤣. Ένας πλανόδιος μπήκε στο πούλμαν και μας πούλησε πόντσο. Δυστυχώς στο πάρκο τα πιο ωραία viewing decks των καταρακτών ήταν κλειστά για λόγους ασφαλείας. Δυστυχώς και το πάρκο των πουλιών ήταν εντελώς κλειστό για τους ίδιους λόγους η αλήθεια είναι ότι και στο δρόμο που πηγαίναμε είχαν πέσει αρκετά δέντρα. Πιστεύω ότι αυτό είναι σύνηθες φαινόμενο γιατί εδώ πέρα είναι rain forest. Παρόλα αυτά εγώ έπαθα σοκ από τη θέα των καταρρακτών από αυτή την πλευρά και μπορώ να πω ότι είναι η αγαπημένη μου. Ψώνισα και ένα φόρεμα παραλίας σε χρώματα ζούγκλας, πολύ αέρινο. Ξέρω ότι θα ξαναέρθω γιατί δεν κατέβηκα εκεί που ήθελα. Τώρα ετοιμαζόμαστε να πάμε για αργεντινικό steak.Read more