• Day 20

Τελικά δεν ξέρω τι ερωτεύτηκα πιο πολύ. Μάλλον την βάρκα την ίδια!!! Η αίσθηση αυτή του να πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα και να ακούς το ποτάμι και μετά την μηχανή και να είσαι σε μόνιμη κίνηση και μάχη ....αλήθεια δεν αντέχω άλλο να περιγράφω....!!!!!!!! Εδώ βάζω 2 βίντεο με κανονικό ήχο. Ακούστε το νερό, και την μηχανή!! Βραχηκαμε μέχρι και στο βρακί. Εκεί που καθίσαμε φάγαμε το περισσότερο νερό, γιατί σταμάτησε στους καταρράκτες κυρίως από την δεξιά πλευρά. Δυστυχώς στο σημείο κάτω του καταρράκτη τα κρύψαμε όλα στις αδιάβροχες σακούλες και δεν έχουμε ντοκουμέντα. Γίναμε παπιά, ψοφήσαμε στο γέλιο με την μάνα μου, ο υπεύθυνος ασφαλείας στην βάρκα μας έπιασε και λίγο στο δούλεμα με την καλή έννοια. Ήταν επίσης τρομερά αυστηρός, κάτι που είναι πολύ καλό και φυσικά η όλη εμπειρία δεν αντιπροσωπεύει τα υπόλοιπα επίπεδα ασφαλείας της Αργεντινής....Στην επιστροφή, 2 μικροί καταρράκτες που στο πήγαινε είχαμε ανέβει (ναι, ανέβει!!!) ύψους περίπου 1 μέτρου, τους κατέβηκε με την δεξια πλευρά με αποτέλεσμα, εγώ συγκεκριμένα, να βρεθώ μέσα στον καταρράκτη κυριολεκτικά. Η αριστερή πλευρά ήταν σηκωμένη! Στο ξενοδοχείο κάναμε μπάνιο στην πισίνα για να ξανα-δροσιστούμε, παραγγείλαμε Γκρίλ σάντουιτς μπέργκερ και εμπανάδας, η ώρα είναι δέκα παρά το βράδυ και η μαμά ήδη κοιμάται!Read more