JODHPUR-UDAIPUR

July 9, 2017 in India ⋅ ⛅ 34 °C

Ens aixequem d'hora ja que ens esperen bastantes hores de viatge. Parem a una botiga de tèxtils, bosses i mocadors. Després d'una hora aproximadament, comprem dos vestits per la mami, bolsos per a les tietes, bosses de tela i una camisa a mida taronja pel papi. Unes hores més tard ens aturem a un restaurant de carretera a dinar. A la tarda, anem a veure un dels majors temples jainistes. La religió jainista es basa en conquerir els enemics que portem a dins com són l'enveja, l'odi, la gelosia.. Un cop es conquereixen, s'arriba a un estat de Nirvana. Hi ha 5 manaments com a fonament: primer, tots els animals tenen la mateixa importància i per tant no podrem matar ningú. Segon, L'edifici està construït amb marbre blanc i té molts detalls al seu interior. Un cop a la furgoneta, de camí cap a Udaipur comprem uns brandys, uns penjolls negres que donen bona sort i tots els camions porten. Quan arribem a l'hotel palau impressionant, pugem a la terrassa a veure la posta de sol i les precioses vistes. Ens banyem a la piscina del nostre pis i sopem a l'hotel. Veiem com fan els Naans al forn de fang i ens encanten els Cheese Naan que mengem. A l'acabar el sopar ens porten un bol amb tè, amb el qual sorgeix el dilema si és tè per beure o per netejar-se les mans. La mami i la mar no dubten a posar les mans, en canvi el papi i el joan comencen a beure. Més tard la mami també beu. l'Oriol no es mulla i no fa res, ja que al haver ficat les mans al té troba que es una marranada. Finalment arriba la cambrera i diu que era per netejar-se les mans. Riem tots i el joan s'ha acabat el bol. A la nit, el joan i l'Oriol van al gimnàs i piscina.Read more