UDAIPUR-PUSHKAR

July 11, 2017 in India ⋅ ⛅ 27 °C

Ens aixequem a les 7 del matí esmorzem molt a l'hotelito de maharaja a Udaipur i de camí a Pushkar ens desviem a Chittorgarh, a l'est d'Udaipur. L'antiga capital Rajasthan, on hi ha el tercer fort més gran de l'Àsia. Aquest fort està en ruïnes i trobem un guia d'una altra agència de viatges anomenada Àmbar, que van amb guia. A naltros ens ofereixen guia però nosaltres els refusem. No hi ha cartells en anglès ni cap explicació i veiem unes bones vistes de la enorme ciutat pintada a parts de color blau. Ens perdem als lavabos i no tornem a entrar al fort. Quan sortim del lavabo ens trobem el xofer i l'acompanyant esperant-nos a la porta dient-nos que entre els monuments i temples anem amb el minibus. Visitem temples jainistes i veiem els ninotets blancs, anomenats Thirtankaras. Aquests temples són menys turístics i això s'agraeix. També visitem un lloc on hi ha una torre de nou pisos i hi han micos pel camí.
    Al costat hi havien temples molt macos, molt macos, molt macos decorats amb leds. Finalment no tornem a visitar el fort i marxem amb cotxe cap a Pushkar.
    Ens hem desviat bastant i hem de fer 250km.
    Pel camí passem per les muntanyes i veiem molts animals i adibassis, gent que viu a les muntanyes i de tant en quant dormim una miqueta.
    La mar està tocada i dorm molt. A l'arribar a Pushkar veiem el llac i l'hotel i la Mar i la mami es queden a l'habitació dormint i cuidant a la malalta. Els chicos se'n van a la piscina de l'hotel a 1km de distància amb una notita d'aquest hotel a l'altre.
    Estem sols en tots els hotels, els chicos de camí veiem l'ambient mig-turistic de Pushkar. Tornem a l'hotel i decidim sortir al llac sagrat per prendre l'aire i més tard sopar a l'hotel, sembla que el menjar estigui portat d'un altre lloc i embolicat amb paper de plata. Estem sols i arriba la brisa del llac sagrat, un sopar tranquil que acabem amb una tertúlia als sofàs de la terrasseta de l'habitació. Parlant de viatjar i d'educació. A la mar li queda una nit de recuperació de la malaltia.