PUSHKAR

July 12, 2017 in India

Com que la Mar està malalta, el despertador sona més tard que del normal a les 8:30. Ens serveixen un esmorzar majestuós amb galetes, fruita, pancakes, samosas, sucs i de tot. Cap a les 10 sortim a donar un tomb pel costat del llac artificial i anem veient els diversos ghats, petits temples dedicats a diferents déus. Com que és un lloc sagrat, és normal la presència de vaques, micos, gossos i sobretot coloms. I com que fan treure les sabates, anen trepitjant el terra amb les caques. Tot molt agradable. Després ens posem per un dels carrers interiors i anem resseguint el llac veient les botigues. Comprem samarretes pel Joan i el papi i un mocador de seda per l'avi. Al migdia parem a dinar al restaurant Out of the Blue, recomanat per la guia. Després de dinar visitem el Brama temple i anem a una joiera amb la intenció de fer un curs de joies però acabem comprant arrecades i anells per tothom. Després tornem a l'hotel a descansar, i una hora després tornem a sortir a veure les cerimònies de cada templet. Sopem al restaurant del costat de l'hotel mentre parlem de religió.Read more