JAIPUR-AGRA

July 15, 2017 in India ⋅ ⛅ 34 °C

Quedem a les 8:30 del matí i anem a veure la Pink City. Passem 5min observant la façana de color rosada i veiem dos nois tocant la flauta perquè surti la cobra. Després anem cap al Amber Fort, i pugem amb Jeep a dalt. Agafem un guia de parla espanyola que és sacerdot i ens dóna una visita molt xula i aprenem moltes coses. Trobem molts turistes espanyols joves. Després ens porten a visitar un palau però decidim que és millor anar a veure altres coses. És per això que primer visitem un museu astronòmic i després un Isarlat molt alt. El pugem fins a dalt de tot i podem observar tota la ciutat.

Quan hem acabat la ruta turística per la ciutat, anem a dinar a un Niro's, el restaurant guanyador del 2017. Gaudim del menjar i sobretot dels Stuffed Kolchas.

Després de pensar durant tot el dinar quin seria el plan de la tarda, decidim quedar-nos a l'hotel descansant. Els papis aprofiten per fer-se un massatge i els nens es banyen a la piscina. Cap a les 7 de la tarda, arranca un xàfec de 10min que deixa la ciutat inundada i paralitzada. Just quan sortim de l'hotel per anar a sopar, la pluja ha parat i tothom ha sortit al carrer. Ens dirigim al segon millor restaurant xinès de Jaipur, dintre de l'hotel de Holiday Inn. Durant el sopar parlem sobre la feina del conductor i l'acompanyant i intentem veure altres interpretacions per entendre quanta propina els haurem de donar al final del viatge. De tornada a l'hotel ens sorprèn la normalitat del carrer després del gran xàfec. No veiem quasi cap toll. La camisa del Joan ja ha arribat a l'hotel i li queda molt bé. Preparem les maletes i estem una estona a l'habitació abans d'anar a dormir.