AGRAÏMENTS

July 19, 2017 in India ⋅ ⛅ 36 °C

Mami, estem molt contents que perfi hagis pogut fer realitat el teu somni des que eres ben petita i que ens hagis triat a tots nosaltres per acompanyar-te en aquesta aventura. Ha estat un viatge fantàstic, on hem entès una mica més la cultura índia, les seves religions i hem pogut conèixer gent de tota mena.
    Moltes gràcies per donar-nos aquesta oportunitat. Mar.

La cobra Índia sempre serà recordada, gràcies per deixar-nos acompanyar-te on els teus desitjos et porten. Veure el món i la injusta realitat ens ha obert els ulls. Joan.

Mami, el 2017 ha sigut l'any de complir el somni de la teva vida. Desprès de 52 anys has fet la teva ilusió realitat, i tot i que ha estat diferent del que ens pensàvem, has pogut veure com es tot allò que havies anhelat durant anys. Gràcies per compartir aquests moments tant importants amb nosaltres! T'estimem! Oriol.

Cris, guaita si costa cumplir un somni. Que si la feina, que si els nens, que si els diners, que si les vacances, sempre passava alguna cosa pel davant. Finalment el 2017 ha estat el teu any, l'any del viatge a l'India. Desitjo que el proper somni el realitzis sense tantes dificultats, i més aviat. En qualsevol cas, ha estat un gran viatge, que cal recordar per entendre la vida que ens toca viure. Jaume.