Satellite
Show on map
  • Day 13

    Endelig i Bolivia

    February 12, 2015 in Bolivia ⋅ ☁️ 5 °C

    Landet i la paz flyplass Kl 03. Minste flyplassen jeg har vært i, noe som var helt greit siden jeg slapp å bruke en evighet på å komme meg ut. Gikk gjennom sikkerhets kontrollen og rett etter så henter man bagasjeen. Veldig enkelt og greit. Var så heldig og ble hentet av moren til Maria Elena på flyplassen, noe jeg virkelig satte pris på. Hun var så snill og ventet på meg med teppe og Coca te. Teppe skule varme meg siden det var kaldt og Coca teen skule hjelpe på høyde forskjellden og varmen. Følte meg så og si bra, eneste jeg merket etter å ha landet var at ørene mine gjorde vondt og at jeg følte meg litt rar. La paz ligger da 3500 moh så er normalt å reagere med hodepine, kvalme, tett i ørene og at man blir lett sliten og andpusten. Vi tok taxi hjem til lupe (moren til Maria Elena som også er min gudmor :)) som tok cirka 30 min, fint og stort hus. Siden det var så seint eller tidlig, så ble det sengen. Og etter å ha sovet i Hostel seng så var det utrolig deilig å ligge i en god og myk seng :DRead more