January - March 2015

Eventyr ferdig for denne gang

March 10, 2015 in Norway ⋅ 🌬 -1 °C

Da var denne fantastiske og uforglemmelig tur ferdig. Det har gått altfor fort, føles ikke som om jeg har vært borte en uke engang, men sånn er det når man har det gøy. Går ikke an å beskrive hvor heldig jeg føler meg som har opplevd så mye på bare 6 uker. Dette har vært en tur der jeg har virkelig utfordret meg selv til å gjøre ting jeg aldri hadde tenkt jeg ville gjøre. Å gå i flere timer, så trodde jeg det ville være lett men det viste seg å være det tøffeste jeg har gjort både fysisk og mentalt. Hadde ikke klart å komme i mål om det ikke hadde vært for Mari elena og denne turen hadde ikke vært det samme uten henne som har vært den perfekte reise partner og ikke minst takk til lupe igjen ? har møt noen fantastiske mennesker og fått nye venner for livet. Å ha reist og vært alene i en uke har virkelig vært en utfordring men det gikk utrolig fint og er Absolutt noe jeg anbefaler andre å gjøre, ta en sjanse og bare gjør noe som er ute av dit komfort sone. Å reise og bli kjent med andre kulturer og land er en måte å gjøre det på. Backpacking er noe jeg absolutt kommer til å gjøre igjen ?Read more

Oslo flyplass

March 10, 2015 in Norway ⋅ 🌬 4 °C

Fa har jeg landet trygt i Oslo, her blir det vente i 6 timer før toget går videre til Bergen ? hehe vet ikke helt hva jeg tenkte da jeg bestilte tog bileten, trodde vist jeg ville bruke 4 timer på å komme.meg ut av flyplassen eller noe ?

Newark flyplass

March 9, 2015 in the United States ⋅ ☁️ 2 °C

Flyturen fra huston til newark var kort og gikk veldig fort. Og på flyplassen så ventet jeg i 4 timer, noe som var greit for fikk tid til å spise frokost og stelle meg litt ?

Huston flyplass

March 9, 2015 in the United States ⋅ 🌧 11 °C

Da var det bare å vente til neste fly, har 3 timer å vente. Eneste jeg harer med å fly er de stor flyplassen, bruker jo en evighet på å komme meg til en plass, alt skal ligge så langt unna ? og en anen ting jeg er drit lei av er alle de immigrasjon og deklarasjon papirer jeg må fylle ut, de to tingene er det eneste jeg ikke kommer til å savne ?Read more

Rio de janerio airport

March 8, 2015 in Brazil ⋅ ⛅ 25 °C

Våknet til sol i dag selvom det var meldt regn. Er lenge siden jeg har drukket øl til frokost, og det var faktisk veldig godt, liker ikke øl men den jeg smakte var faktisk ganske god ? trengte det å får å roe ned nervene, liker å fly med gruer meg til den lange fly reisen hjem igjen? etter øl og frokost ble det en liten tur til stranden, så var det å pakke tingene mine får å så dra til flyplassen. Alltid like trist å si farvel til flotte mennesker man møtet. En stor takk til jacob , Henrik,Jennifer og Marcos som tok meg imot igjen og gjorde min siste kveld i Rio super bra og uforglemmelig. Kommer garantert tilbake ? Nå siter jeg på flyplassen og venter, flyet mitt er selvfølgelig forsinket ?Read more

Rio de janerio

March 7, 2015 in Brazil ⋅ ⛅ 28 °C

Endelig fremme i Rio ? fra flyplassen til Jacobs plass gikk fort denne gangen siden jeg allerede hadde gjort dette en gang før. Han er da hosten jeg var hos da jeg var i Rio i februar. Fikk treffe sønnen hans, utrolig herlig liten gutt. Fikk også treffe x konen og sett Marcos igjen. I kveld så har vi hat spille kveld, spilt Jack black, ludo, og domino ? fikk også to veldig finne armbånd av guttene, utrolig søtt gjort ?Read more

Sao Paulo flyplass

March 7, 2015 in Brazil ⋅ ⛅ 25 °C

Ble en veldig rask mellomlanding, hadde bare en time på meg til å hente sekken får å så sjekke den inn igjen og så komme meg til gaten. Så her løp jeg gjennom helle flyplassen føltes det som. Og selvfølgelig så måte sekken min ta 30 min på å komme ut av flyet så dette er første gang jeg har stresset med å komme meg videre på en mellomlanding. Så etter å ha sjekket inn sekken løp jeg til gaten som var på andre siden av flyplassen ? hater store flyplasser!!! Kom til gaten og møte inn på neste fly med en gang.Read more