Satellite
Show on map
  • Day 31

    Gå til neste camping plass

    March 2, 2015 in Peru ⋅ ⛅ 21 °C

    Kl 5 ble vi vekket av kokken som hadde klar Coca te til oss, utrolig snilt. Vi hadde da en halv time på oss til å våkne og pakke før frokost. Natten gikk ganske greit, soveposen var varme og frøs ikke. Men vi hadde på oss det meste vi hadde med, til og med lue får å ikke fryse. Så det gikk ganske greit. Etter å ha spist frokost så gjorde vi oss klar til å gå. Gå turen i dag var 7 timer totalt. 3 timer nedover og 4 timer å gå langs autipist. Nedover så gikk det veldig greit, utsikten vi hadde var nydelig. Da vi begynte å gå langs autopista så gikk det veldig bra i begynnelsen, vi gikk i en god tempo med de to siste timene så slit jeg veldig. For 10 år siden så skadet jeg venstre kneet og etter det så har den aldri blit helt frisk igjen. Så etter å ha gått i 5 timer så begynte kneet å gjøre vondt. Vi klarte begge å komme oss dit vi skule men vi slet oss gjennom det og for det så er jeg super stolt av oss. Da vi var endelig fremme så fikk vi middag, etter å ha spist så klarte jeg så vidt å gå. Siden beina ikke er vandt til å gå så langt så stivnet musklene seg, og selvfølgelig min egen feil som ikke tøyde ut da vi var fremme. Men etter maten så ble vi kjørt bort til "aguas terminales" (basseng med varmt vann)som lå i " Santa Teresa". Dette var utrolig deilig og ikke minst så hjalp det veldig for musklene våre. Vi følte oss så mye bedre og her ble vi i to timer ? sinsykt deilig. Da vi var ferdig ble vi kjørt til vår andre camping plass " ". Det spiste vi middag, kjempe godt. Og la oss Kl 9 ? hehe, er slitsomt å gå helle dagen.Read more