Satellite
Show on map
  • Day 18

    Dag to i "Quime"

    February 17, 2015 in Germany ⋅ 🌫 -3 °C

    Våknet helt uthvilt og kjente at det var utrolig deilig å få sove ut. Formen er også på topp. I dag så gikk jeg sett hvor nydelig Quime er, selvom det er en liten landsby. Den er omringet med masse trær og grønt overalt ? var deilig å våkne til litt sol i dag. Sånn cirka 2-3 timer etter å ha spist frokost så ble vi inviterer på middag hos en familie medlemm av Lupe og Maria, masse mat var det så stapp mett ble vi ?. Etter det så dro.meg og.Maria på en liten spaser tur. Hehe og i sånn hvert hjørne så var det en venn, bekjent eller familie medlemm av Mari å hilse på, Quime er så lite at alle kjenner alle her ? utrolig koselig synnes jeg. Maria traff noen hun kjente på gaten og vi ble sittende sammen med de og drakk litt, her så feirer man karnevalet i dag. Det ble vannkrig, her så liker man å leke tydeligvis med vann og spesielt når det er noe å feire som karneval. Det var gøy men ikke på slutten da jeg begynte å fryse sånn så da dro vi hjem for å skifte. Det endte med at begge var litt trøte å så vi la oss en times tid. Og det var så deilig å få sovet ? etter det dro vi ut igjen for å se et live band som skule spille. Det ble dansing og drikking. Veldig koselig men endte å gå hjem litt tidlig siden jeg begynte å føle meg dårlig igjen, denne gangen tror jeg det må ha vært vannet. Her så liker folk å spandere så mye drikke og noe av det inneholder saft som er utblandet med vann fra svingen og alkohol. Er jo ikke vandt med vannet her så regner med det var det jeg reagerte på. Men utenom det så koselig jeg meg.Read more