Satellite
Show on map
  • Verschoben isch nit uffghobe:-)

    May 28, 2020 in Switzerland ⋅ ☀️ 20 °C

    Scho im März 2020 isch scho fascht ziemlich klar gsi, dass mir unseri planti Reis am 01. Juni nit könne starte.
    S Coronavirus het die ganze Plän uffe Huffe gworfe.
    Dr Job und d Wohnig hän mir beidi uff Endi Mai kündet. Jetzt heisst e Plan B kreiere.
    Alles umplane, neu koordiniere und luege wo mir unterkömme.
    Dr ganz Juni wärde mir in de Berge verbringe. 2 Wuche in Dr Alphütte in dr Lenk und 2 Wuche in Obersaxe. Soo öbbis vo verdient und zum Erhole.
    Im Juli kömme mir wieder ind Nöchi und wohne bim Tanti Brigitte in St. Pantaleon im Dachstock.
    Damit mir d Uslaage nit vom ersparte Batze mien usgeh, sueche mir uns e temporär Job bis Endi Novmeber.
    In Dr Hoffnig dass den s Reise über s grosse Meer wieder unbeschränkt möglich isch.
    Hüt, dr 28.Mai hän mir uns definitiv entscheiden dass mir unseri Reis in Neuseeland am 08. Dezember 2020 wärde starte.
    Und genau sooo hän mr das au buecht:-) Mir freue uns nach wie vor riesig uff das verschobene und bitz anderscht plante Abentüür.
    Read more