Satellite
Show on map
  • Ändligg gohts loos

    December 1, 2020 in Switzerland ⋅ ☁️ 1 °C

    Nachdäm mir unsere plante Start vom Juni 2020 hän miesse verschiebe und unseri Plän umkrämplet hän gohts jetzt am 9. Dezämber 2020 ändligg los. Aber nit uff Neuseeland wie mir im Mai no dänggt hän (die hän dGränze immer no zue) sondern uff Südafrika. Mir könne sogar diräkt vo Züri uff Kapstadt fliege, Edelweiss sei Dank :-). Abgseh vom Ticket muess me jetzt au e negative COVID-19 Tescht vorwiese zum könne fliege, bzw. Ireise. Das isch no die letschti Hürde wo mir mien näh, jedoch erscht kurz vor dr Abreis, well dä Tescht nit älter als 72 Stund alt dörf sy, wenn mir in Kapstadt akömme. Jetzt heissts no die räschtliche Sache erledige und packe.
    Mir sin sehr gespannt und freue uns total!
    Read more